Jums tinka, jei...
Ieškote specialiai trasoms pritaikyto e-MTB dviračio, skirto įveikti tokias pat sudėtingas vietoves kaip ir įprasti dviračių dviračiai. Jau žinote, kokie puikūs e-MTB dviračiai yra kalnuose, ir norite investuoti į geresnius komponentus.
Gaunama technika
Tvirtas lengvojo lydinio rėmas su 150 mm galine eiga, kuriame visiškai telpa 625 Wh akumuliatorius, 160 mm „RockShox Domain“ šakė, galingas naujas „Bosch Performance Line CX 250 W“ variklis, padedantis pasiekti 20 mylių per valandą greitį, ir „Purion“ valdiklis. Sklandžiai perjungiama 1x12 „Shimano SLX/XT“ pavara, nuleidžiamoji atrama, galingi „Shimano“ 4 stūmoklių stabdžiai užtikrintiems nusileidimams ir „Bontrager Line Comp 30 29er“ ratai, kurie jau yra visiškai paruošti be vamzdelių, įskaitant sandariklį.
Galutinis žodis
Rail 7 turi daug patobulintų dalių, įskaitant transmisiją, šakę ir ratus. Tačiau didžiausias privalumas yra tas, kad jis komplektuojamas su ilgos veikimo trukmės „Bosch“ akumuliatoriumi. Tai reiškia daugiau važiavimų ir daugiau malonumo.
Kodėl jums patiks
„Bosch“ variklis suteikia daug galios, kad galėtumėte įveikti stačias įkalnes, o jo efektyvumas - visą dieną
Geležinkelio bėgis taip pat sunkiai įveikia trasą, kaip ir neelektriniai broliai, be to, jis leidžia jums grįžti į kalną - nereikia keltuvo ar keltuvo
„Purion“ valdiklis turi ‚Walk Assist‘ ir išmanųjį eMTB režimą, kuris automatiškai suteikia reikiamą galios kiekį, atsižvelgiant į reljefą
Pagamintas naudojant tas pačias išskirtines rėmo technologijas kaip ir „Remedy“ bei „Slash“, pavyzdžiui, „Mino Link“ reguliuojamą geometriją, papildomą standumą užtikrinantį „Straight Shot“ apatinį vamzdį ir aktyvųjį stabdžių posūkį (ABP)
„Trek“ nuimamo integruoto akumuliatoriaus (RIB) sistema puikiai atrodo ir yra itin patogi naudoti: ji visiškai paslepia akumuliatorių rėme, kad būtų apsaugotas, leidžia lengvai išimti akumuliatorių be įrankių ir pritvirtinti vandens buteliuko laikiklį.