„Jums tinka, jei... Norite aukštos klasės lenktyninio dviračio, kuris pasižymėtų aerodinamika, komfortu ir lengvu korpusu. Jums svarbi anglis, tačiau jus tenkina lengvas ir kartu ekonomiškas 500 serijos OCLV, nes žinote, kad galite sutaupyti daug, jei svoris bus tik keliais gramais didesnis. Norite našumo dalių ten, kur jos svarbiausios, pavyzdžiui, karboninių ratų ir elektroninės „Shimano Ultegra Di2“ grupės komplekto. Gaunamos technologijos Itin lengvas OCLV 500 Carbon rėmas su aerodinaminiais vamzdeliais ir „IsoFlow“ komforto technologija. 2x12 „Shimano Ultegra Di2“ grupės komplektas, užtikrinantis žaibišką pavarų perjungimą, kurį galima visiškai pritaikyti. Be to, dviratį papildo „Bontrager Aeolus Pro 51“ karboniniai ratai, kurie komplektuojami be vamzdelių. Galutinis žodis Madone SL 7 Gen 8 yra puikus dviratis, kurį galite rinktis, kai varžybų dieną būtina pasiekti gerų rezultatų, o jūsų biudžetas - taip pat. Jis užtikrina geriausią kainos ir našumo balansą - 500 serijos OCLV anglis ir patobulintos svarbios dalys, pavyzdžiui, anglies ratai ir elektroninis pavarų perjungimas. Kodėl jums patiks Revoliucinės „Full System Foil“ aerodinaminių vamzdžių formos iš naujo apibrėžia, kaip atrodo greitas, ir padeda optimizuoti viso dviračio aerodinamiką Ekonomiškesnis 500 serijos OCLV anglies rėmas ir nauja vamzdžių forma sumažina svorį ten, kur jis svarbiausias, kad galėtumėte lengviau įveikti įkalnes Karbono ratai išlaiko mažesnį svorį ir didesnį našumą, todėl galite įveikti įkalnes ir sparčiai leistis nusileidimais Dėl „Shimano Ultegra Di2“ Pavarų sistemas „Shimano Ultegra Di2“ galėsite žaibiškai tiksliai perjungti pavaras, kurias galima visiškai pritaikyti Lengva, į lenktynes orientuota „IsoFlow“ komforto technologija padeda ilgiau važiuoti stipriau neaukojant svorio ar aerodinamikos Šis dviratis komplektuojamas be vamzdelių - pirmą kartą „Trek“ našumo kelių istorijoje.“
- −25%
„Madone SL 7 Gen 8“ yra lenktynėms paruoštas dviratis, sukonstruotas taip, kad galėtumėte mėgautis geriausiomis visų pasaulio šalių galimybėmis. Jo plunksninė konstrukcija leidžia jums kilti į kalnus, aerodinaminė geometrija sumažina pasipriešinimą nusileidimuose, o „IsoFlow“ užtikrina patogų važiavimą. Siekiant užtikrinti geriausią kainos ir našumo santykį, šis dviratis pagamintas iš 500 serijos OCLV karbono, dviejų dalių vairo ir koto, „Shimano Ultegra Di2“ belaidės elektroninės Pavarų sistemas, kuri kiekvieną kartą užtikrina sklandų perjungimą, o visa tai vainikuoja karboniniai ratai, užtikrinantys ypatingą lengvumą.
Aprašymas
Prekė detaliau
- Vairo dubenys
- Integrated, cartridge bearing, sealed, 1-1/8" top, 1.5" bottom
- Amortizatoriai
- Bez amortizatora
- Padangos
- Bontrager R3 Hard-Case Lite, Tubeless Ready, aramid bead, 170 tpi, 700x28 mm
- Stabdžių tipas
- Hidrauliskās disku
- Rėmas
- 500 Series OCLV Carbon, Full System Foil tube shaping, IsoFlow seat tube, RCS Headset System, electronic or mechanical routing, removable aero chain keeper, T47 BB, flat mount disc, UDH, 142x12 mm thru axle
- Keliai
- Shimano Ultegra R8100, 50/34
- Rėmo medžiaga
- Karbons
- Ratai
- Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV Carbon, Tubeless Ready
- Vairas Vairas
- Trek Aero RSL Road integrated bar/stem, OCLV Carbon, Race Fit, 80 mm reach, 124 mm drop
- Monoblokas
- Praxis, T47 threaded
- Greičių skaičius
- 2x12
- Sėdynės atramėlė
- Madone aero carbon seat post, 0 mm offset
- Kasetė
- Shimano Ultegra R8101, 11-34, 12-speed
- Šakė
- Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle
- Grandinė
- Shimano Ultegra/XT M8100, 12-speed
- Sėdynė
- Bontrager Aeolus Elite, austenite rails
- Ratų dydis
- 28"
- Perjungikliai
- Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-speed
- Stabdžiai
- Shimano Ultegra R8170 hydraulic disc
- Priekinis perjungiklis
- Shimano Ultegra R8150 Di2
- Galinis perjungiklis
- Shimano Ultegra R8150 Di2
- Modelio metai
- 2025
- Modelio linija
- Madone