Kodėl jums patiks
- Revoliucinės "Full System Foil" aerodinaminių vamzdžių formos iš naujo apibrėžia, kaip atrodo greitas dviratis, ir padeda optimizuoti viso dviračio aerodinamiką.
- Ekonomiškesnis 500 serijos OCLV anglies rėmas ir nauja vamzdžių forma sumažina svorį ten, kur jis svarbiausias, kad galėtumėte lengviau kilti į kalnus.
- Anglies ratai išlaiko mažesnį svorį ir didesnį našumą, todėl galite įveikti įkalnes ir sparčiai leistis žemyn.
- Dėl "Shimano" "Di2" technologijos, įdiegtos į "105" grupės komplektą, pavaros perjungiamos žaibiškai greitai ir švariai.
- Lengva, į lenktynes orientuota "IsoFlow" komforto technologija padeda ilgiau važiuoti stipriau, neaukojant svorio ar aerodinamikos.
- Šis dviratis komplektuojamas be vamzdelių - pirmą kartą "Trek" našumo kelių istorijoje
Jums tinka, jei...
Norite lengvo kelių lenktynių dviračio be aukščiausios klasės lenktynių kainos. Norite dalyvauti lenktynėse, važiuoti klubo trasomis ar savarankiškai pasivažinėti vingiuotais kanjonais ir nenorite ieškoti kompromisų tarp kopimo efektyvumo ir aerodinamikos. Mėgstate "Shimano 105" grupės komplekto darbinį našumą, bet norite papildomų privalumų, kuriuos suteikia "Di2" žaibiškai greitas elektroninis pavarų perjungimas.
Gaunamos technologijos
Itin lengvas OCLV 500 Carbon rėmas su aerodinaminiais vamzdeliais ir "IsoFlow" komforto technologija. 2x12 "Shimano 105 Di2" elektroninės grupės komplektas, kuris dėl "trickle-down" technologijos užtikrina švarų perjungimą. Be to, dviratį papildo "Bontrager Aeolus Elite 35" karboniniai ratai, kurie komplektuojami be vamzdelių.
Paskutinis žodis
"Madone SL 6 Gen 8" pasižymi lenktynių verta aerodinamika ir įveikia įkalnes. Dėl 500 serijos OCLV anglies sluoksnio ir "Di2" grupės komplekto tai tikras superdviratis ekonomiškesnėje pakuotėje. Rėmas pasižymi tomis pačiomis technologijomis, kaip ir SLR brolis ir sesuo, pavyzdžiui, aerodinaminių vamzdžių formavimu ir lengva "IsoFlow" komforto technologija, todėl galite išlikti grupės priekyje.