„Jums tinka, jei... Norite lengvo kelių lenktynių dviračio be aukščiausios klasės lenktynių kainos. Norite dalyvauti lenktynėse, važiuoti klubuose ar savarankiškai pasivažinėti vingiuotais kanjonais ir nenorite ieškoti kompromisų tarp įkalnės efektyvumo ir aerodinamikos. Mėgstate „Shimano 105“ grupės komplekto darbinį našumą, bet norite papildomų privalumų, kuriuos suteikia „Di2“ žaibiškai greitas elektroninis pavarų perjungimas. Gaunamos technologijos Itin lengvas OCLV 500 Carbon rėmas su aerodinaminiais vamzdeliais ir „IsoFlow“ komforto technologija. 2x12 „Shimano 105 Di2“ elektroninės grupės komplektas, kuris dėl „trickle-down“ technologijos užtikrina švarų perjungimą. Be to, dviratį papildo „Bontrager Aeolus Elite 35“ karboniniai ratai, kurie montuojami be vamzdelių. Galutinis žodis „Madone SL 6 Gen 8“ pasižymi lenktynių verta aerodinamika ir gniuždančiu svoriu. Dėl 500 serijos OCLV anglies sluoksnio ir „Di2“ grupės komplekto tai tikras superdviratis ekonomiškesnėje pakuotėje. Rėmas pasižymi tomis pačiomis technologijomis, kaip ir SLR brolis ir sesuo, pavyzdžiui, aerodinaminių vamzdžių formavimu ir lengva „IsoFlow“ komforto technologija, todėl galite išlikti grupės priekyje. Kodėl jums patiks Revoliucinės „Full System Foil“ aerodinaminių vamzdžių formos iš naujo apibrėžia, kaip atrodo greitas, ir padeda optimizuoti viso dviračio aerodinamiką Ekonomiškesnis 500 serijos OCLV anglies rėmas ir nauja vamzdžių forma sumažina svorį ten, kur tai svarbiausia, kad galėtumėte lengviau įveikti įkalnes Karbono ratai išlaiko mažesnį svorį ir didesnį našumą, todėl galite įveikti įkalnes ir sparčiai leistis nusileidimais Dėl „Shimano Di2“ technologijos, įdiegtos į „105“ grupės komplektą, galėsite žaibiškai perjungti pavaras, kurios išlieka aiškios ir švarios Lengva, į lenktynes orientuota „IsoFlow“ komforto technologija padeda ilgiau važiuoti stipriau neaukojant svorio ar aerodinamikos Šis dviratis komplektuojamas be vamzdelių - pirmą kartą „Trek“ našumo kelių istorijoje“.
- −25%
„Madone SL 6 Gen 8“ yra lengvas aerodinaminis dviratis, kuriame elitinės lenktynių technologijos tapo pigesnės. Jis pasižymi panašiomis aerodinaminėmis savybėmis kaip ir brangesnis „Madone SLR Gen 8“, tačiau turi ekonomiškesnį OCLV 500 karbono sluoksnį ir dviejų dalių kabiną su paslėptu laidų pravedimu. Tai lenktynėms skirta dviratė, kurios geometrija užtikrina patogų važiavimą įkalnėse ir užtikrina, kad galėsite atakuoti. Dėl „Shimano 105 Di2“ elektroninės grupės komplekto kaina išlieka žema, tačiau neaukojama žaibiškai greito elektroninio perjungimo. Be to, dviratį papildo karboniniai ratai, kad jis būtų dar lengvesnis.
Aprašymas
Prekė detaliau
- Vairo dubenys
- Integrated, cartridge bearing, sealed, 1-1/8" top, 1.5" bottom
- Amortizatoriai
- Bez amortizatora
- Padangos
- Bontrager R3 Hard-Case Lite, Tubeless Ready, aramid bead, 170 tpi, 700x28 mm
- Stabdžių tipas
- Hidrauliskās disku
- Rėmas
- 500 Series OCLV Carbon, Full System Foil tube shaping, IsoFlow seat tube, RCS Headset System, electronic or mechanical routing, removable aero chain keeper, T47 BB, flat mount disc, UDH, 142x12 mm thru axle
- Keliai
- Shimano 105 R7100, 50/34
- Rėmo medžiaga
- Karbons
- Ratai
- Bontrager Aeolus Elite 35, OCLV Carbon, Tubeless Ready
- Vairas Vairas
- Bontrager Comp, alloy, 31.8 mm
- Monoblokas
- Praxis, T47 threaded
- Greičių skaičius
- 2x12
- Sėdynės atramėlė
- Madone aero carbon seat post, 0 mm offset
- Kasetė
- Shimano 105 7101, 11-34, 12-speed
- Šakė
- Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle
- Grandinė
- Shimano SLX M7100, 12-speed
- Vairo išlenkimas
- Trek RCS Pro, -7-degree
- Sėdynė
- Bontrager Aeolus Comp, steel rails
- Ratų dydis
- 28"
- Perjungikliai
- Shimano 105 R7170, 12-speed
- Stabdžiai
- Shimano 105 R7170 hydraulic disc
- Priekinis perjungiklis
- Shimano 105 R7150 Di2
- Galinis perjungiklis
- Shimano 105 R7150 Di2
- Modelio linija
- Madone
- Modelio metai
- 2025